شرایط و قوانین

کاربران جهت خرید محصولات از سایت عطر بو، قبل از هرچیز موظفند مفاد قوانین و مقررات را به صورت کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه ی توافق های قبلی محسوب می شود در نتیجه عضویت در سایت به منزله قبول کلیه مفاد قوانین ومقررات از سوی کاربر می باشد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات عطر بو اقدام کند.
همچنین از آنجا که عطر بو یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

مفاد قوانین و مقررات

– برای عضویت ابتدا شماره همراه و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس بر روی کلید ثبت نام کلیک نمایید. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم فرآیند ثبت نام کاربر کامل می شود.
– چنانچه کاربر رمز عبور خود را فراموش نماید، می تواند از طریق فراموشی رمز عبور ، برای دریافت رمز عبور جدید اقدام نماید.
-کاربر باید شماره همراه و سایر اطلاعات درخواستی را به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات درخواستی ، بر عهده کاربر می باشد.بنابراین درج آدرس، کد پستی، ایمیل و شماره های تماس به منزله مورد تایید بودن صحت آن ها است. پس طبق قوانین این بند اگر فروشگاه عطر بو سفارشی را ارسال نماید و به دلیل نقص در اطلاعات ثبت شده توسط مشتری یا عدم حضور در مقصد، مرسوله مرجوع گردد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری بوده و باید پرداخت شود.
– مشتری گرامی حتماً در زمان ثبت سفارش گزینه های روش ارسال را در صفحه سبد خرید خود به دقت مطالعه نمایید چون اطلاعات کاربردی و دقیق از جمله هزینه ارسال و زمان ارسال برای شما نمایش داده شده که قابل انتخاب می باشد.
– عطر بو به تمام خریداران پیشنهاد می کند که حتما در زمان تحویل از مأمور پیک یا پست،از پلمب بودن و نو بودن کالا همانند فروشگاه مطمئن شوند.
– در صورت منصرف شدن مشتری از خرید مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی 24 الی 48 ساعت کاری پس از کسر 15 درصد از مبلغ کل فاکتور( سلفون عطر و حالت پلمپ باید باز نشده باشد) به حساب کاربر بازگردانده خواهد شد.

کاربر گرامی دقت داشته باشید تحویل گرفتن کالا در مقصد به منزله قبول صحت و سلامت اجناس می باشد. طبق این بند این امکان که بتوانید بعد از تحویل، مدعی کسری و معیوب بودن اجناس بشوید از شما سلب می شود.
در صورتیکه بعد از تحویل کالا توسط فروشگاه عطر بو تاخیر در ارسال از طرف اداره پست باشد ، مسئولیتی متوجه عطر بو نمی باشد.

رویه های بازگرداندن کالا

مشتری گرامی جهت رضایت و اعتماد بیشتر ،شما تا 7 روز امکان بازگشت کالای خریداری شده را دارا می باشید.
قبل از هر اقدامی می بایستی رویه های بازگرداندن کالا را مشاهده نمایید.
-با توجه به اینکه عطر یک کالای بهداشتی می باشد، نباید از حالت پلمپ خارج شود ( سلفون عطر نباید باز شود)
– برای عودت دادن کالا بایستی فاکتور نیز ارسال گردد. یا اینکه مشخصات و شماره سفارش را به همرا بسته ارسال نمایید.
در صورتی که مشکلی در سفارش و یا مغایرتی در کالای دریافتی داشته باشید می بایستی ظرف مدت 24 ساعت موضوع را به کارشناسان عطر بو اطلاع دهید. (چناچه مغایرت در محصول از روی بسته قابل رویت باشد، قبل از باز نمودن بسته با ما تماس حاصل فرمایید.

مواردی مانند “خرابی والف یا اسپری نشدن ” مربوط به کمپانی سازنده می باشد و فروشگاه عطر بو تعهدی ندارد.
از مخدوش کردن کارتن یا جعبه کالا و یا نوشتن توضیحات حتی ادرس خودداری فرمایید. همچنین کالا رو جهت برگشت و ارسال حتما با ضربه گیر بسته بندی نمایید.